وب سایت طراحی پویا فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه انجام پاورپوینت آنلاین را از آذر ماه 1396 به صورت جدی شروع کرد. تا پیش از آن کلیه خدمات طراحی پویا خارج از حوزه فضای مجازی بود. همینک این وب سایت توسط امیر حسین قدرتی شاه‌توری اداره می‌شود. کارشناسان وب سایت طراحی پویا از دانشگاه‌های تراز اول کشور همچون دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، دانشگاه بوعلی و… می‌باشند. جهت استعلام فعالیت قانونی وب سایت طراحی پویا می‌توانید لینک وب سایت ما را در پایگاه ساماندهی سرچ کنید تا از ثبت این سایت در پایگاه ساماندهی (زیر نظر وزات فرهنگ و ارشاد) مطلع شوید. جهت استعلام وب سایت می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی سایت طراحی پویا پاورپوینت

همچنین با استفاده از لینک‌ زیر می‌توانید وارد کانال تلگرام ما شوید (مطمئن شوید که پروکسی یا فیلتر شکن فعال باشد؛ می‌توانید لینک را کپی کنید و در برنامه تلگرام کپی پیست کنید و از آنجا روی لینک کلیک کنید تا وارد کانال شوید):

https://t.me/designpooya

هدف آرمانی وب سایت طراحی پویا

ما بر آنیم تا با بکارگیری جوانان این مرز و بوم در پروژه‌های تحویلی انجام پاورپوینت آنلاین علاوه بر رعایت یک قیمت عالی برای مشتریان خود، کیفیت بی‌نظیر را برای اولین بار در ایران ارائه دهیم، لذا تمام کوشش و تلاش تیم وب سایت طراحی پویا بر این مهم است که با دریافت هزینه‌ای کم، کیفیت عالی و بی‌نظیر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

راه‌های تماس با ما

khchebagh@yahoo.com

amirshahtori@gmail.com

09120487378 یا 09162026676

دعوت به همکاری

از کلیه افرادی مستعدد که دارای مدرک کارشناسی (جهت تایپ، رسم شکل و نمودار و تهیه پاورپوینت در سطح معمولی) و مدرک کارشناسی ارشد (انجام پاورپوینت علمی همچون پایان نامه و…) دعوت به همکاری می‌شود. کارشناسان جهت همکاری با این وب سایت باید جزو دانشگاه‌های تراز اول کشور باشند. برای شروع کار لطفا رزومه علمی خود را به ایمیل‌ ذکر شده در بالا، ارسال نمایید.

 

تماس فوری